TopTip

Francúzska kat. televízia rástla počas krízy päťnásobne populárnejšia

Francúzska kat. televízia rástla počas krízy päťnásobne populárnejšia

Niektoré katolícke médiá dokázali pozitívne využiť pandemické reštrikcie. Sledovanosť francúzskej televíznej stanice KTO v minulých mesiacoch vzrástla päťnásobne. Podobný úspech zaznamenala aj na internete, kde je viac ako polovica divákov mladších ako 45 rokov.

KTO je jedným z priekopníckych projektov kardinála Jeana-Maria Lustigera, dlhoročného parížskeho arcibiskupa. Televízia vznikla v roku 1999, v rámci príprav na oslavy jubilejného roka 2000. Na začiatku sa stretávala s veľkými finančnými a personálnymi problémami a kardinál bol preto veľmi kritizovaný. Dnes sa jej programy vysielajú v 88 krajinách sveta.

Počas karantény zaradila do vysielania rannú pápežskú omšu z Domu sv. Marty a modlitby zo zatvorených Lúrd. Popularite sa tešilo aj stretnutie s kňazmi, ktorí odpovedali na otázky divákov o viere v čase pandémie. Podľa riaditeľa bola po týchto programoch veľký záujem. Ľudia chceli, aby ich niekto viedol a sprevádzal v modlitbe, aby v tejto ťažkej situácii nestrácali radosť, hovorí Philippine de Saint-Pierre.

Vzhľadom na obmedzenie produkčných práv siahla KTO do svojich archív dokumentárnych filmov, ktoré vyrába 35 až 45 ročne - a veľké množstvo nových divákov ich videlo po prvýkrát.

Podobné články

Počúvajte naživo

Potrebujeme vás!
Potrebujeme vás!
Vyzbieraných je 30 €

Celková čiastka

6000 €

Zostávajúci čas

30 dní

Aktuálny program

    Na tento deň zatiaľ nie je vytvorený programový plán.
    Na tento deň zatiaľ nie je vytvorený programový plán.
    Na tento deň zatiaľ nie je vytvorený programový plán.

počasie

Počasie podľa
P. Jurčoviča
Darujte 2% Podporte vaše rádio Chcem byť patrónom Rádia Lumen

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies